Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Η Ραχήλ Μακρή, το... "σφράγισμα" και 'this is sparta'



Θέμα συζήτησης ανάμεσα σχεδόν σε όλους τους βουλευτές ήταν το... τατουάζ που«κτύπησε» η Ραχήλ Μακρή στο χέρι της. Ολοι τής ζητούσαν να τους εξηγήσει τι σημαίνει. 
Λοιπόν σας πληροφορώ ότι το τατουάζ της Ραχήλ έχει τη δική του ιστορία. 
Αυτήν την ιστορία  αφηγήθηκε η ίδια στον "Βηματοδότη" και την περιγράφει ευθύς αμέσως: «Πήγα στον καλύτερο που κάνει τατουάζ, στο Κολωνάκι. Και όταν μου είπαν ότι έκανε τατουάζ και στον Σισέ, του Παναθηναϊκού  πήγα αμέσως. Ηθελα κάτι σπαρτιάτικο. Στην αρχή σκέφτηκα μια ασπίδα, αλλά μου άρεσε καλύτερα η περικεφαλαία του Λεωνίδα: "Κτύπα αυτή" του είπα "μόνο που θέλω να μου βάλεις και ένα Λ πάνω της, το σήμα του Λεωνίδα". "Κυρία μου, δεν είχαν Λ στην περικεφαλαία οι Σπαρτιάτες" μου είπε ο υπεύθυνος. "Ε, τότε βάλε ένα εσύ". Και το έκανε. Πονούσα φρικτά επί τρεις ημέρες, αλλά άξιζε τον κόπο».
Όταν τη ρώτησαν αν θα άφηνε τα παιδιά της να κτυπήσουν κι αυτά τατουάζ, απάντησε: 
«Γιατί όχι, ας κάνουν ό,τι θέλουν».

Πηγή: Βηματοδότης