Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Μιχαλολιάκος κατά Αρβανιτόπουλου και αιχμές για Μαρινάκη

 Δήμαρχος Πειραιώς: Ας μη γίνει η πόλη μας,
φέουδο ενός επιχειρηματία


Δεν αρνείται την κομματική του ταυτότητα ο δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος, αλλά υπηρετεί τους δημότες και τους εργαζόμενους, με πειραϊκά κριτήρια και όχι κομματικά, όπως λέει σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ - ΜΠΕ εν όψει των επερχόμενων εκλογών.



Παράλληλα αφήνει αιχμές κατά του υπουργού Παιδείας κ. Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου με αφορμή τις εμφανίσεις του στις ομιλίες του υποψηφίου δημάρχου κ. Γιάννη Μώραλη.



«Εγώ δεν είμαι παιδί υπουργού αλλά γιος αγρότη. Δεν έχω παράδοση επιχειρηματικότητας αλλά μαχητικότητας, αγάπης, πάθους» λέει και συμπληρώνει: «Θέλω η γενιά των εγγονών μου που γεννήθηκαν και μεγαλώνουν στον Πειραιά να είναι υπερήφανοι για την πόλη τους».



Επιπλέον επισημαίνει ότι «η ιδεολογική μου δέσμευση, είναι ο σεβασμός μου προς τον πολίτη. Γι' αυτό δεν θα του πω ψέματα ποτέ. Δεν βάζω υποψηφιότητα, ούτε για μάγος, ούτε για πρωθυπουργός, ούτε για πλανητάρχης. Βάζω για δήμαρχος. Το καθήκον της δημοτικής αρχής είναι να χτίσει τις υποδομές εκείνες, που θα μπορεί να αναπτυχθεί η επιχειρηματικότητα και ο εφοπλισμός, για να υπάρξουν θέσεις εργασίας. Όχι να προσφέρει την πόλη φέουδο σε ένα επιχειρηματία, για να κάνουμε αναπαραγωγή της γνωστής διαπλοκής και των κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών».



Μεταξύ άλλων σημειώνει ότι στο μεγαλύτερο λιμάνι βρίσκονται σε εξέλιξη έργα 100 εκατομμυρίων ευρώ για την ανάπτυξη του Πειραιά, και υπογραμμίζει ότι καθήκον της κάθε δημοτικής αρχής, είναι να χτίζει υποδομές για την ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας και της δημιουργίας θέσεων εργασίας και όχι να προσφέρει την πόλη φέουδο σε επιχειρηματία.



Εκτιμά ότι, όταν ο Πειραιάς επιλεγεί από τις εταιρείες ως home port για την κρουαζιέρα, όχι μόνο θα λυθεί το πρόβλημα της ανεργίας των παιδιών του Πειραιά, αλλά θα αναπτυχθούν και νέες θέσεις για να έρθουν να δουλέψουν και παιδιά και από άλλες πόλεις του λεκανοπεδίου.



Για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ, αναφέρει ότι θα επιμένει μέχρι τέλους οι μετοχές να μην πωληθούν και να περιέλθουν στο δήμο, ενώ ζητεί ανταποδοτικά τέλη από τη χρήση του λιμανιού.



Για την παρουσία στελεχών της Νέας Δημοκρατίας σε συγκεντρώσεις πολιτικών του αντιπάλων, σημειώνει ότι όσοι θέλουν να είναι πολιτικό προσωπικό που υπηρετούν επιχειρηματικά συμφέροντα είναι δικαίωμά τους και ότι αυτός δεν θα τους κρίνει.



Όπως λέει χαρακτηριστικά: «Και τι είμαι εγώ; Αστυνόμος και κηδεμόνας της συμπεριφοράς πολιτικών στελεχών, που έχουν μακρά ή βραχεία πορεία στα δημόσια πράγματα της χώρας; Ακόμα δεν έχουν καταλάβει όλοι σωστά, το τι θα πει 'το κόμμα μου είναι ο Πειραιάς'. Εγώ τίμησα τη ΝΔ, με μακρά θητεία. Είπα φεύγω, παραιτούμενος από τα αξιώματα. Την ώρα που θα ήμουνα ο υπερυπουργός της κυβέρνησης, εκλέχτηκα. Δεν επέστρεψα. Είναι άλλοι υπουργοί».



Και προσθέτει «αυτοί που υπαινίσσεστε τώρα, έχουν ελάχιστη επιρροή στο εκλογικό σώμα. Ο υποφαινόμενος που έχει την τιμή να είναι ο δήμαρχος όλων των Πειραιωτών, ασκούσε και ασκεί επιρροή, δηλαδή έχει πολύ στενή σχέση φιλίας και γνωρίζεται με την εκλογική και κοινωνική βάση της μεγάλης ΝΔ, που έπαιρνε 45%. Αυτοί που υπαινίσσεστε, επηρεάζουν τα μέλη του γραφείου τους, αν τα επηρεάζουν. Μέχρι εκεί. Δεν έχω ανάγκη ούτε κηδεμόνα. Δεν θέλω τον Σαμαρά και τον μητροπολίτη κομματάρχη μου».



Τονίζει ακόμη ότι «θέλω πρωθυπουργό όλων των Ελλήνων και εγώ είμαι δήμαρχος ολόκληρου του Πειραιά. Αλίμονο! Έχω στο ψηφοδέλτιό μου αριστερούς. Έχω παιδιά που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ. Έχω παιδιά που έφυγαν από τη ΝΔ και πήγαν στους Ανεξάρτητους Έλληνες ή που πήγαν στον ΛΑΟΣ. Όλοι αυτοί συγκροτούν τον συνδυασμό «Μας Ενώνει ο Πειραιάς». Όσοι μπορούν και θέλουν να είναι πολιτικό προσωπικό που υπηρετούν επιχειρηματικά συμφέροντα και αυτό δικαίωμά τους είναι. Εγώ δεν θα το κρίνω. Θα το κρίνουν άλλοι».



Αναφέρεται ακόμη στην καλή του σχέση με τον πρωθυπουργό, επαναλαμβάνοντας ότι βρίσκεται σε ανοιχτή επικοινωνία μαζί του για όλα τα μεγάλα θέματα της πόλης.
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ.