Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Θ. Δρίτσας: Οι φθαρμένοι στα ψηφοδέλτια Μιχαλολιάκου - Μώραλη

Βολές κατά των υποψηφίων για το Δήμο Πειραιά Β.Μιχαλολιάκο και Γ.Μώραλη, κατηγορώντας τους ότι έχουν μαζέψει στα ψηφοδέλτιά τους ό,τι πιο φθαρμένο, εξαπέλυσε ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρής Δρίτσας. Σημείωσε πως ο ίδιος προτείνει το ψηφοδέλτιο της κοινωνίας του Πειραιά και κάλεσε τους πολίτες να ψηφίσουν με πνεύμα αλλαγής.


Ερωτηθείς από το Mega, εάν είναι ο Β.Μαρινάκης που «κάνει κουμάντο» στο συνδυασμό του Γ.Μώραλη, o Θοδωρής Δρίτσας απάντησε: «Το λέει όλος ο κόσμος», ενώ πρόσθεσε ότι ο κ. Μαρινάκης είναι Πειραιώτης, ενώ ο κ. Μώραλης όχι.

Ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά αναρωτήθηκε αν έχουν ενδιαφερθεί για την πόλη, εάν συμμετέχουν σε διαδικασίες που αφορούν τον Πειραιά και εάν έχουν δώσει δείγμα γραφής οι επιχειρηματίες που θέλουν τώρα να βγουν μπροστά.

Η υποψηφιότητα αυτή δημιουργεί νέα δεδομένα και ελπίζω να μην γενικευθούν, είπε ο κ. Δρίτσας και φέρνοντας ως παράδειγμα την Ιταλία και τον Μπερλουσκόνι έκανε λόγο για αποτυχημένα παραδείγματα.

Ο Θ. Δρίτσας σημείωσε ότι με τον τρόπο αυτό η πολιτική υποβαθμίζεται, σημειώνοντας ότι «δεν είναι μόνο ένα φυλλάδιο που μοιράζουμε, αλλά είναι στάση ζωής».

Αναφερόμενος στον Β. Μιχαλολιάκο, ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ παρατήρησε ότι παρέλαβε τραγική κατάσταση από τον Π.Φασούλα, «ο οποίος τώρα συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο του κ. Μώραλη», και προσπάθησε να ανασυγκροτήσει το Δήμο Πειραιά, ωστόσο στη συνέχεια αναλώθηκε σε μια προσπάθεια αυτοεπιβεβαίωσης και τελικά «δεν αφήνει καμία σιγουριά»

Τον εγκάλεσε, δε, για επιλεκτική αντιμετώπιση προβλημάτων.

Ερωτηθείς για τον ΟΛΠ, ο Θ. Δρίτσας τόνισε ότι δεν υπάρχει φορέας που να μην είναι αντίθετος στην πλήρη ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ. Υπογράμμισε ότι δεν υπάρχει λιμάνι στον κόσμο που να μην είναι υπό δημόσιο έλεγχο και με συμμετοχή της αυτοδιοίκησης, «ειδικά, που ο Πειραιάς είναι πόλη – λιμάνι».

Ο κ. Δρίτσας μίλησε για τεράστια συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει το λιμάνι του Πειραιά, ειδικά λόγω της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θριάσιο - Ικόνιο και επισήμανε πως όλες οι επενδύσεις υποδομών έχουν γίνει από τον δημόσιο ΟΛΠ και τον δημόσιο ΟΣΕ, δηλαδή με λεφτά του ελληνικού λαού.

Πηγή: Το Βήμα