Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Τι έλεγε ο Καραμανλής το Σεπτέμβριο του 2008;


Οι δηλώσεις του Κ. Καραμανλή στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος το Σεπτέμβρη του 2008. Παρατηρείστε πόσες φορές αναφέρει τη λέξη "Πατρίδα".



Η δική μου απόφαση είναι αυτή.
Και η απόφαση αυτή είναι αδιαπραγμάτευτη. 
Δεν δέχομαι εκβιασμούς. 
Δεν δέχομαι απόπειρες, που στόχο έχουν να επιβάλουν πολιτικές ξένες προς την εντολή του Λαού.
Δίλημμα δεν έχω κανένα.
Όχι στο συνεχές πριόνισμα της Κυβέρνησης.
Όχι στην υπονόμευση. 
Όποιος έχει άλλα σχέδια, ας με αμφισβητήσει στα ίσια.
Ας ανατρέψει, ας ρίξει την Κυβέρνηση. 
Ξεκαθαρίζω τη θέση μου απέναντι σε όλους, προς κάθε κατεύθυνση.
Ασκώ την πολιτική που επέλεξαν οι πολίτες, την πολιτική που χρειάζεται η Πατρίδα μας.
Είμαι εδώ αφοσιωμένος σε σταθερές αρχές και αξίες. 
Είμαι εδώ με ξεκάθαρη αντίληψη για τα δημόσια αξιώματα.
Είμαι εδώ για να υπηρετώ την Πατρίδα μου.
Είμαι εδώ για να υπηρετώ όλους τους πολίτες. 
Είμαι εδώ γιατί πίστεψα και πιστεύω σ' ένα καλύτερο αύριο για όλους.


Πηγή: Πυρήνας Υποστηρικτών Κώστα Καραμανλή