Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2007

ΣΧΕΔΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Τη συνεργασία του δημάρχου Πειραιά κ. Παναγιώτη Φασούλα για τη διοργάνωση διαρκούς καμπάνιας προβολής της πόλης, ζήτησε ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά. Ο Πειραιάς οφείλει να αποκτήσει και πάλι την χαμένη του αίγλη, την ομορφιά και την ζωντάνια του. Μόνο έτσι θα επανέλθει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, σαν μια πόλη με ιστορία, παρόν και μέλλον, τονίζει ο ΕΣΠ.

Συγκεκριμένα η πρόταση του Εμπορικού Συλλόγου στρέφεται σε δυο άξονες. Το πρώτο πλάνο αφορά την προετοιμασία για μια διαχρονική τουριστική καμπάνια, ενώ το δεύτερο πλάνο δράσης περιλαμβάνει εποχιακές- κυρίως τον σχεδιασμό της εορταστικής Χριστουγεννιάτικης Αγοράς- αλλά και άλλες, σε μόνιμη βάση, εκδηλώσεις. Αναλυτικότερα προτείνουμε τα εξής:

Πρώτο πλάνο

1. Δημιουργία χαρτών με στερεογραφική προβολή που θα απεικονίζει τα τουριστικά αξιοθέατα και την αγορά της πόλης.
2. Ανάρτηση χαρτών σε ειδικές προσθήκες σε σημεία κλειδιά στο λιμάνι του Πειραιά, στις μαρίνες σκαφών, στους σταθμούς ΟΣΕ, Προαστιακού και ΗΣΑΠ, στην Πλατεία Κοραή και στις Κεντρικές Πλατείες όλων των Δημοτικών Διαμερισμάτων.
3. Παραγωγή DVD τουριστικού οδηγού της πόλης σε ψηφιακή μορφή που θα παρέχει και πληροφορίες μέσω ηλεκτρονικών συνδέσμων (Links).
4. Διανομή χαρτών και DVD σε Ελληνικές Πρεσβείες και Προξενεία, στα κρουαζιερόπλοια και στις ναυτιλιακές εταιρείες διαχείρισης επιβατικών πλοίων, στους ταξιδιωτικές πράκτορες και τουριστικά γραφεία, στο αεροδρόμιο, στους κεντρικούς σταθμούς και στα μεγάλα ξενοδοχεία.
5. Καθιέρωση βόλτας με το «Τουριστικό Τρενάκι» σε συνεργασία με τον ΟΛΠ και την ΔΕΠΕΠ (50 τ.μ. διαφημιστικός χώρος), ως ένα μέσω επικοινωνίας και σύνδεσης του επιβατικού λιμένα με το εμπορικό κέντρο της πόλης.

Δεύτερο πλάνο

1. Ετήσια εκστρατεία «Αγοράστε στον Πειραιά & κερδίστε» κληρώνοντας ένα αυτοκίνητο σε ένα τυχερό καταναλωτή με διάθεση δωρεάν λαχνών και κλήρωση με το λαϊκό λαχείο μετά τις γιορτές.
2. Επίδειξη μόδας σε χρόνο που θα καθοριστεί και σε χώρο του Πειραιά, με τη συμμετοχή των καταστημάτων της πόλης.
3. Street events σε συνεργασία με το «Κανάλι 1».
4. Carousel - παγοδρόμιο.
5. Ναυτική Εβδομάδα (κάθε δυο χρόνια).
6. Φεστιβάλ ταινιών για την προστασία του περιβάλλοντος.
7. Επίσης, στα πλαίσια του εορτασμού της ημέρας Ελληνικού Εμπορίου και του καταναλωτή, προτείνουμε μια σειρά πρωτοβουλίες, όπως:
- Shopping and shipping
- Shopping and dinning
- Shopping and entertainment κ.ά.